Cube2: Sauerbraten

Diskussionen zu den Vorstellungen

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Cube2: Sauerbraten

Beitragvon Cheeky@Boinc » 29.12.2007, 04:36

Neue Version mit sovielen änderungen, das ich sie mal diesmal nicht hier poste :)
Schaut hier selbst nach -> [url=http://sauerbraten.org/docs/history.html]klick[/url]

[url=http://wiki.linuxgaming.de/index.php/Cube2:_Sauerbraten]Zum Wiki Artikel[/url]
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Beitragvon Cheeky@Boinc » 20.06.2008, 17:01

Version 2008-06-17:

- New game modes: ctf and insta ctf
- New SP campaigns and MP/ctf maps
- New player model: Mr. Fixit
- New rendering features: specular bloom, PVS culling, skeletal animation, decals, cloud layers, refractive waterfalls, and many more!
- New gameplay utilities: team chat, damage indicators, zoom, console filter, first-person spectator, and updated server browser
- New editing features: in-game cfg editor, smaller cubes, death material, stackable clip material, and heightmap undo
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Beitragvon Gast » 20.06.2008, 20:43

[quote=Cheeky@Boinc,index.php?page=Thread&postID=29032#post29032]Version 2008-06-17:

- New game modes: ctf and insta ctf
- New SP campaigns and MP/ctf maps
- New player model: Mr. Fixit
- New rendering features: specular bloom, PVS culling, skeletal animation, decals, cloud layers, refractive waterfalls, and many more!
- New gameplay utilities: team chat, damage indicators, zoom, console filter, first-person spectator, and updated server browser
- New editing features: in-game cfg editor, smaller cubes, death material, stackable clip material, and heightmap undo[/quote]
Ist ja mittlerweile schon ein guter Quake3/UT Klon mit Grafik die fast so ist wie UT3
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